Politică de retur

Te rugăm să completezi formularul de mai jos pentru a returna produsul achiziționat de la noi.

La 24-48 ore după completarea formularului, vei fi contactat de un agent Sameday care îți va prelua produsul pe care dorești să-l returnezi. Nu trebuie să faci nimic altceva decât să împachetezi foarte bine produsul astfel încât acesta să nu fie deteriorat în timpul transportului de recomandat să fie pus într-o cutie și în cutie să fie folie cu bule. Nu uita să incluzi în colet o copie a Facturii Fiscale și Garanția produsului în Original.

Produsele care NU sunt acceptate:

  • Produsul care a depăsit termenul legal de 14 zile link documentatie;
  • Conform legislatiei in vigoare retur se poate accepta doar la achizitia pe PERSOANA FIZICA ,  daca produsele au fost achizionate pe PERSOANA JURIDICA ,returul NU va  fi acceptat ;  

"Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta. " 

  • Produsul care NU este în starea în care l-ai primit, în ambalajul original nedetriorat și cu toate accesoriile/cadourile cu care a fost livrat;
  • Lamele aparatelor desigilate , acestea se incadreaza in categoria produselor de igiena si sunt scutite de retur 
  • Produsul a fost folosit (dacă produsul a fost folosit se poate accepta returul doar cu condiția de a se opri contravaloarea pieselor interschimbabile);

“Conform art. 9 alin. (1), raportat la art. 16 lit. e) din Ordonanța de urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, nu pot fi returnate, din motive de protecţie a sănătăţii și din motive de igienă, produsele ce sunt folosite în aceste din urmă scopuri, precum și în alte scopuri în măsura în care folosirea ulterioară a produsului utilizat poate afecta sănătatea consumatorului, atât timp cât au fost desigilate de consumator.”

  • Produse care NU au Etichete intacte , au sigiliile rupe sau șterse;
  • Produse achiziționate de la alte magazine;
  • Produse neînsoțite de documente ce dovedesc achiziția (factură sau bon fiscal);
  • Produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, celor care reprezintă urme de uzură sau folosirea excesivă, zgârieturi, lovituri, ciobituri, șocuri mecanice, electrice;
  • Produsele cărora le lipsesc accesoriile.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmați pașii de mai jos:

  • Asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor enumerate mai sus;
  • Completați formularul online de retur;
  • Asteptați ca un reprezentant Cargus să vă contacteze pentru ridicarea returului;
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul, cutia intacta.;
  • Ambalarea produsului să fie facuta foarte bine, acesta să fie ambalat în alta cutie pentru a nu prezenta urme de deterioare la recepție;
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.


 - După primirea coletului veți fi contactat(ă) de un membru al echipei care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.
 - Rambursarea contravalorii produsului va fi facută în termen de maxim 3-5 de zile lucratoare din momentul cand sunteti contactat(ă).

"Inainte de a completa formularul asigurati-va ca produsul se incadreaza in politica de retur si ca achizitia a fost facuta pe PERSOANA FIZICA , in caz contrar clientul este obligat sa achite taxele de transport "tur/retur"

ATENTIE !!!  TRANSPORTUL VA FI SUPORTAT DE CATRE CUMPARATOR. COSTUL TRANSPORTULUI (19 RON) SE VA OPRI IN MOMENTUL CAND SE VOR RESTITUI BANI SAU SE VA SCHIMBA PRODUSUL!

Multumim pentru intelegere!

Echipa Nailly 

FORMULAR RETUR

Suna